Tänka positivt

Tänka positivt

Hej Hej ja min säsong slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Varit jätte deppig det tre första dagarna fortfarande inte kul men jag får helt enkelt acceptera att det som har hänt. Jag kan inte tänka och älta, varför svängde jag inte mer jag skulle aldrig tagit hoppet. jag kan inte gå tillbaka och göra det ogjort. Så lika bra att försöka se framåt och försöka tänka positivt. Jag har trots allt haft en kanon säsong och är lyckligt lottad att jag får vakna upp och kolla ut bland bergstopparna. Jag ska berätta mer en annan gång hur det gick till när jag bröt foten. Nu är det morgon och idag ska jag och 2 kompisar åka till denna stad ni ser på bilden ska bli jätte kul. Min Franska vän Maud som ska med beskrev det som Franska Venice. Om jag ser på bilden måste jag erkänna att det finns vissa likheter.
I morgon kommer pappa det ser jag väldigt mycket fram emot blev inte som vi hade tänkt oss men vi ska ha jätte trevligt ändå! http://lagprisflygbolag.wordpress.com/2009/10/17/statistik-om-varlden-vore-en-by-med-100-invanare/ kolla denna sidan rätt intressant inlägg som fick mig att tänka till.
ha en trevlig dag det ska jag ha.

Kommentera

